Liga Amatorskich Klubów Piłkarskich

eLAKP FIFA 2.0 - zgłoszenia



W związku z przedłużającą się przymusową przerwą w rozgrywkach piłkarskich OLS 2020, organizator postanowił wyjść naprzeciw oczekiwaniom i zorganizować drugą edycję turnieju e-sportowego gry w FIFA20 na konsoli PS4.

Turniej adresowany jest do przedstawicieli drużyn zgłoszonych do rozgrywek OLS 2020, przy czym przedstawiciel drużyny nie musi być zgłoszony w kadrze drużyny w rozgrywkach OLS 2020. W przypadku chęci udziału w turnieju więcej niż jednego przedstawiciela danej drużyny, Organizator dopuszcza możliwość wystawienia drugiej i trzeciej drużyny (np. Moore II, Moore III) z zastrzeżeniem obowiązku dokonania kolejnej opłaty wpisowej. Poniżej regulamin turnieju.

REGULAMIN TURNIEJU eLAKP FIFA 2.0
1. Zapisy do turnieju trwają od dn. 29 kwietnia (środa) do godz. 23:59 w dn. 3 maja. (niedziela). Harmonogram turnieju zostanie przedstawiony po zamknięciu zgłoszeń.

2. Zapisy do turnieju odbywają się poprzez wypełnienie formularza dostępnego TUTAJ i przesłanie go na adres [email protected]. W formularzu zgłoszeniowym uczestnik zobowiązany jest do podania imienia i nazwiska, nazwy profilu w grze FIFA 20 (PSN ID) oraz nazwy reprezentowanej drużyny OLS 2020. Wraz z formularzem uczestnik zobowiązany jest do przesłania potwierdzenia dokonania opłaty wpisowego na nr rachunku:
Adrian Mańko
61 1750 0012 1975 9000 0016 6475


3. Wpisowe do udziału w turnieju wynosi minimum 25 zł od drużyny. Zachęcamy do znacznie wyższych wpłat, ponieważ część wpisowego zostanie przeznaczona na wsparcie SPSK nr 1 w Lublinie w walce z COVID-19.

4. Turniej rozgrywany jest wyłącznie na oryginalnych egzemplarzach gry FIFA 20 na konsole PlayStation 4.

5. Turniej zostanie rozegrany w formule rozgrywek grupowych i fazy pucharowej. Na podstawie losowania uczestnicy turnieju zostaną podzieleni na 4 grupy, w których rozegrają mecze każdy z każdym, mecz + rewanż rozgrywane jeden po drugim.

6. Kolejność zespołów w tabeli ustala się według liczby zdobytych punktów. W przypadku uzyskania równej liczby punktów przez dwie lub więcej drużyn, o zajętym miejscu decydują:
a) korzystniejsza różnica bramek we wszystkich spotkaniach grupowych,
b) przy dalszej równości, liczba zdobytych punktów w spotkaniach między tymi drużynami,
c) przy dalszej równości, korzystniejsza różnica między zdobytymi i utraconymi bramkami w spotkaniach tych drużyn,
d) przy dalszej równości, większa liczba strzelonych bramek we wszystkich spotkaniach grupowych,
e) przy dalszej równości organizator zarządza dodatkowy mecz (w przypadku remisu zawodnicy rozgrywają kolejny mecz, do momentu wyłonienia zwycięzcy).

7. Z każdej grupy awans do fazy pucharowej uzyskają dwie najlepsze drużyny, które rozegrają mecze ćwierćfinałowe. Mecze fazy pucharowej toczone są w systemie KO do 2 zwycięstw. Zwycięzcy ćwierćfinałów awansują do kolejnej rundy (półfinały, mecz o 3. miejsce, finał).

8. Mecze rozgrywane są drużynami klubowymi, przy czym przydział drużyny do danego uczestnika odbędzie się na podstawie losowania tak, by jedną drużyną (np. Liverpoolem) mógł w turnieju grać tylko jeden uczestnik. W celu wyrównania szans mecze rozgrywane są w składach 85 OGL, dzięki czemu wszystkie drużyny będą miały jednakowy potencjał. Uczestnicy nie mają możliwości zmiany drużyny. Drużyny losowane będą spośród puli 25 najsilniejszych drużyn w grze, tj.: FC Barcelona, Real Madryt, Manchester City, Piemonte Calcio, Bayern, Liverpool, PSG, Tottenham, Borussia Dortmund, Atletico, Napoli, Inter, Manchester United, Lazio, Valencia CF, Chelsea, Arsenal, RB Lipsk, Betis, Bayer, Sevilla, Ajax, AC Milan, AS Roma, Atalanta. W przypadku otrzymania zgłoszeń od więcej niż 25 uczestników, pula losowanych drużyn zostanie odpowiednio zwiększona.

9. Mecze rozgrywane są w trybie mecz towarzyski online (nie FUT). Aby rozegrać mecz uczestnicy muszą odszukać profile swojego przeciwnika, dodać go do znajomych i zaprosić do rozegrania meczu. W każdej rundzie rozgrywek zawodnicy będą mieli 2 dni na ustalenie między sobą konkretnej godziny spotkania i rozegranie meczów. W celu ułatwienia umawiania terminu meczów organizator stworzy dedykowaną grupę na Messengerze, do której zaprosi wszystkich uczestników turnieju. W celu umawiania meczów pomiędzy przeciwnikami obowiązuje komunikacja na Messengerze, co pozwoli na weryfikację w przypadku niestawienia się przeciwnika w ustalonym terminie. Jeśli drużyny zgłoszą gotowość do wcześniejszego rozegrania meczu, za zgodą organizatora mecz pomiędzy przeciwnikami może rozpocząć się wcześniej, ale nie później niż ustalony termin na rozegranie spotkań danej rundy.

10. Jeżeli w wyznaczonym czasie na rozegranie spotkania mecz się nie odbędzie ze względu na brak możliwości porozumienia się jego uczestników, mecz zostaje unieważniony, oddany obustronnym walkowerem i żadna z drużyn nie awansuje do kolejnej rundy za wyjątkiem sytuacji, gdy wynika to z ewidentnej winy jednego z zawodników.

11. Ustawienia meczu online
a) prędkość gry: normalna;
b) sterowanie: dowolne
c) długość połowy: 6 minut;
d) typ składu: 85 OGL.

12. Po zakończeniu meczu jego zwycięzca (lub w przypadku remisów - jeden z uczestników) zobowiązany jest do dokonania zrzutu ekranu lub zdjęcia przedstawiającego wynik meczu i przesłania go na grupę na Messengerze.

13. W przypadku porzucenia gry przez jednego z zawodników (bez względu na przyczynę opuszczenia gry) zostaje on ukarany walkowerem 0:3. W takim przypadku uczestnik, który pozostał w grze zobowiązany jest do zrobienia zrzutu ekranu lub zdjęcia potwierdzającego opuszczenie gry przez przeciwnika oraz przesłania go do organizatora.

14. Nagrody:
1. miejsce – 200 PLN
2. miejsce – 100 PLN
3. miejsce – 25 PLN

15. Organizatorem turnieju eLAKP FIFA 2.0 z ramienia LAKP jest Adrian Mańko wraz z pomagającymi mu przy tym osobami.

16. Organizator zastrzega sobie prawo do podejmowania decyzji w kwestiach nieokreślonych w niniejszym regulaminie, a także do jego modyfikacji w celu sprawnego przeprowadzenia turnieju.

Serwis korzysta z plikow cookies w celu realizacji uslug zgodnie z polityka prywatnosci. Mozesz okreslic warunki przechowywania lub dostepu do cookies w Twojej przegladarce lub konfiguracji uslugi.