Liga Amatorskich Klubów Piłkarskich

Endorfina Cup - informacje organizacyjne



W związku z niedzielnym (14 kwietnia) turniejem Endorfina Cup, prezentujemy najistotniejsze informacje organizacyjne dla drużyn.

ZGŁOSZENIE ZESPOŁU
Udział w turnieju jest bezpłatny. Drużyny proszone są o przesłanie do soboty wieczorem składu (wyłącznie imiona i nazwiska graczy). Dzięki temu organizator przekaże listę osób uprawnionych do bezpłatnego wejścia na teren siłowni. W dniu turnieju każda z drużyn powinna pojawić się maksmymalnie 15 minut przed pierwszym meczem i wypełnić formularz zgłoszeniowy turnieju, pobrany u organizatora. Jednocześnie nie będzie możliwości bezpłatnego wejścia na siłownię wcześniej niż 30 minut przed rozpoczęciem turnieju, czyli o godzinie 9:30.

SZATNIE
Do dyspozycji zawodników jest szatnia męska wraz z szafkami. Szafki zamykane są na kłódki - zawodnicy mogą przynieść swoje kłódki lub kupić kłódkę na recepcji siłowni.

ZASADY GRY
1) Mecze rozgrywane są w systemie 2x5 minut, z krótką przerwą pomiędzy połowami. Czas jest zatrzymywany tylko w przypadku poważnej kontuzji gracza, w przerwie meczu i podczas przerw na żądanie.
2) Zmian można dokonywać jedynie poprzez drzwi wejściowe na boisko, jedynie w czasie przerw w meczu (np. po golach). W przypadku jeśli obie drużyny chcą dokonać zmian i zasygnalizują to sędziemu, warunkowo może on przerwać grę i pozwolić na przeprowadzenie zmian.
3) W zespołach nie ma bramkarza – żaden z zawodników nie jest uprawniony do zagrania ręką.
4) Zabronione jest atakowanie rywala wślizgiem. Dozwolone są wślizgi ratunkowe, zatrzymujące piłkę.
5) Gra się z użyciem band. Boisko dodatkowo otoczone jest siatką, więc nie istnieje możliwość wyjścia piłki poza pole gry.
6) Zabronione jest atakowanie rywala w bliskiej odległości band ze względu na niebezpieczną infrastrukturę boiska.
7) Każdy zespół jest uprawniony do jednej 30-sekundowej przerwy na żądanie w meczu. Sędzia przyznaje ją w momencie, gdy drużyna jest przy piłce i nie rozwija się dobrze zapowiadająca się akcja bramkowa. W trakcie przerwy na żądanie oba zespoły mogą dokonywać zmian.
8) Stosowane są żółte i czerwone kartki za przewinienia. Czerwona kartka dla zawodnika = wykluczenie na 2 minuty. Po upływie kary (lub po straconej bramce) drużyna może uzupełnić skład do trzech graczy, pod warunkiem, że posiada rezerwowych. Wykluczony zawodnik nie może wrócić do gry.
9) Zawodnik po otrzymaniu czerwonej kartki może wystąpić w kolejnym meczu turniejowym, o ile nie zostanie zdyskwalifikowany przez organizatora rozgrywek za szczególne przewinienie (wybitnie niesportowe zachowanie, brutalny faul itp.)
10) Rzut karny to strzał z połowy boiska do pustej bramki.
11) Przy rzutach wolnych rozgrywanych na gwizdek wymagana odległość muru to 3 metry.

NAGRODY
Za 1. miejsce zwycięska drużyna otrzyma puchar. Dodatkowo statuetki otrzymają najlepszy piłkarz i król strzelców turnieju - oprócz tego otrzymają oni drobne nagrody rzeczowe.

W razie pytań i wątpliwości można kontaktować się z organizatorem turnieju: tel. 503-061-833; e-mail: [email protected].

Serwis korzysta z plikow cookies w celu realizacji uslug zgodnie z polityka prywatnosci. Mozesz okreslic warunki przechowywania lub dostepu do cookies w Twojej przegladarce lub konfiguracji uslugi.